Konkurs na stanowisko: Specjalista ds. księgowości i płac

Konkurs na stanowisko: Specjalista ds. księgowości i płac


OGŁOSZENIE O NABORZE PRACOWNIKA

Prezes Lokalnej Grupy Działania – Fundusz Biebrzański w imieniu Zarządu ogłasza konkurs na stanowisko:

 Specjalista ds. księgowości i płac

Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika, wynagrodzenie brutto w przedziale: 3.500 zł - 4.500 zł.;

  • wymiar czasu pracy: pełen etat;

  • przewidywany okres zatrudnienia: maj 2019 r. – lipiec 2020 r.

Miejsce wykonywania pracy: Biuro Lokalnej Grupy Działania – Fundusz Biebrzański, Plac Kościuszki 21, 16-150 Suchowola.

Zakres obowiązków:

  1. prowadzenie rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,

  2. wykonywanie obowiązków sprawozdawczych ustalonych przez Główny Urząd Statystyczny,

  3. tworzenie warunków dla przestrzegania ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej Stowarzyszenia,

  4. należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych,

  5. bieżące, prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych,

  6. rejestrowanie operacji gospodarczo – finansowych,

  7. analizowanie dokumentów finansowych,

  8. sporządzanie w obowiązującym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS,

  9. udostępnianie ksiąg oraz dokumentów finansowych do kontroli sprawowanej przez uprawnione organy kontrolne,

  10. prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,

  11. prowadzenie kartotek wynagrodzeń,

  12. sporządzanie list płac,

  13. regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych,

  14. prowadzenie tabel amortyzacyjnych i wyceny środków trwałych,

  15. regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań,

  16. odprowadzanie składek ZUS, rozliczenia z ZUS i wypłat zasiłków chorobowych,

  17. wypłacanie wynagrodzeń osobowych i honorariów oraz sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia i funduszu płac,

  18. prowadzenie dokumentacji składek członków zwyczajnych i wspierających,

  19. czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu Stowarzyszenia,

  20. rozliczanie kosztów podróży służbowych,

  21. prawidłowe zabezpieczanie środków finansowych i pozostałych składników majątkowych,

  22. sporządzanie informacji z przebiegu wykonania budżetu zgodnie z obowiązującymi terminami,

  23. sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo – księgową Stowarzyszenia,

  24. przygotowywanie wniosków o płatność,

  25. monitorowanie wydatków związanych z realizacją LSR,

  26. prowadzenie ewidencji czasu pracy,

  27. prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo – płacowej,

  28. inne prace zlecone przez prezesa zarządu.

Wymagania konieczne dotyczące kwalifikacji i doświadczenia zawodowego:

  1. Wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, administracja lub finanse i zarządzanie.

  2. Co najmniej 5 letni staż pracy na podobnym stanowisku, preferowane doświadczenie pracy w organizacji korzystającej ze środków UE.

  3. Znajomość ustawy o rachunkowości,

  4. Praktyczna znajomość zasad ewidencji księgowej,

  5. Znajomość ustawy o stowarzyszeniach,

  6. Znajomość obsługi programu księgowego,

  7. Znajomość procedur administracyjnych,

  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

  9. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania pożądane dotyczące kwalifikacji i doświadczenia zawodowego:

  1. Umiejętność obsługi programów użytkowych systemu operacyjnego Windows,

  2. Doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych,

  3. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

  4. Doświadczenie we wdrażaniu Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2007-2014.

Kandydat zobowiązany jest złożyć:

  1. cv i kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

  2. Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

  3. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

  4. Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu.

  5. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

  6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Lokalnej Grupie Działania – Fundusz Biebrzański (zgodnie z załączonym wzorem);

Miejsce składania dokumentów:
Lokalna Grupa Działania – Fundusz Biebrzański
Plac Kościuszki 21, 16-150 Suchowola, w godzinach: 8.00-16.00
 
Termin składania dokumentów: 15.03.2019 r. godz. 15.00

Pozostałe informacje:

  1. Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie LGD - Fundusz Biebrzański lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu oferty do Biura) z dopiskiem: Nabór na stanowisko Specjalisty ds. księgowości i płac. Oferty, które wpłyną drogą mailową, po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.

  2. Kandydaci, którzy złożą wymagane dokumenty aplikacyjne i będą spełniali warunki konieczne wynikające z ogłoszenia zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną.

  3. Wyniki konkursu zostaną zamieszczone na stronie internetowej: www.biebrza-leader.pl

  4. Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych nie będą odsyłane.

  5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (85) 71-28-307.


Michał Grzegorz Matyskiel
Prezes Zarządu Lokalnej Grupy Działania – Fundusz Biebrzański

Do pobrania:

  1. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych <pobierz oświadczenie>

    .

Top